KATEGORİLER

30 Temmuz 2015 Perşembe

DOLAR ANALİZİ

Hhatırlarsanız 1,96 dan başlayan dolar maceramız devam ediyor. bir arkadaşıma 1,9778 den 10 bin dolar aldırmış ve hedefin 2, 45 olduğunu burda dirençlerle yazmıştım. daha sonra dolar 2,39'u gördü. daha sonra 2,06 kadar çekildi. ben ısrarla toplayın demiştim. hatta 1,9778 den 10 bin dolar abim 2,25 ten 10 bin dolar alan daha almıştı arkadaşım. korkarak bana halit doğrumu yapıyoz bilmiyorum dediğinde ben az hedefin 2,45ler beklerse 3 lirlar hedef olur demiştim. burda da dirençleri yazarak 3,10 hedefli dolar hedefini yazmıştım. belki o zamanlar insanlar bana deli mi bu diye kıs kıs gülerken dolar aldı başını gitti. gelelim güncel dolar analizine:

 3,10............ hedefim

 3,00............psikolojik direnç

 2,95.............üçüncü direnç

 2,88.............ikinci direnç

 2,81.............birinci direnç

 2,75.......bulunduğumuz nokta.. sıfır noktası

 2,6770...........................ilk destek

 2,6220...........................ikinci destek

 2,57,70..........................üçüncü destek

 2,5148............................dördüncü destek

 eğer ortamda durulma olursa dolarda bir esneme bekliyorum. orta vadede 2,42-2,58 arasında doların stabil olmasını ve bunun alış ve toplama fırsatı yaratmasını bekliyorum. daha sert ortamda 2,60-2,80 arasında dalgalanma oluşur ama doların olması gerekn rakamın 2,42-2,58 arası olduğunu düşünüyorum. burada alım fırsatı verecektir.


TAKİP VE YORUMLAR İÇİN:
BORSAMATİK:http://www.borsamatik.com.tr/forum/index.php?showtopic=7788
TWİTTER : https://twitter.com/halitsari07
FACEBOOK:https://www.facebook.com/pages/borsadakazanmakhsblogspotcom/118636384943727
BLOG:http://halitsari.blogspot.com/

                                                                                                                                
                                                                                                                      HALİT SARI
                                                                                                                         -halit007-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder